Monday, November 14, 2016

Macam mana Nak Jadi Ahli Mary Kay

Assalamualaikum...


Syukur Alhamdulillah, Hari ni saya sempat juga update blog, settle keje kat ofis barulah dapat buka blog. Ingat nak update psal serum melacep yang best tu tapi terpaksa citer pasal ni......... sebabnye, termasuk kali ni, saya dah ditanya banyak kali oleh customer dan yang baru whatsapp tentang camner nak jadi ahli Mary Kay. Sebenarnye sis sekalian, Mary Kay xde offer ahli atau membership. Sebab Mary Kay ni bukan MLM atau syarikat yang menawarkan sistem stokis atau ejen. Mary Kay sangat menjaga produk diorg sehingga kitorg perlu mengikut rules yg ditetapkan. 

Kalau di Mary Kay, xde istilah ahli tetapi kitorg dipanggil sebagai Beauty Consultant. Haaaaa.....so uoll yang berminat jangan berdebar plak dengar nama Beauty Consultant. Biasanye lah yang menjadi BC ni pengguna Mary Kay...yang sangat2 suka dgn skincare dan make up MK dan tergerak hati nak tolong kawan2, adik beradik yang ada masalah kulit. Sambil2 pakai skincare Mary Kay dengan harga BC, boleh plak generate income dan tolong member....saper xnak kan? 

Tetapi utk yang benar-benar-benar berminat....saya ulang sekali lagi benar2 berminat nak join Mary Kay, saya ucapkan tahniah sebab uolls tergerak hati untuk taip, search google dengan cekalnye untuk mengubah penampilan diri anda dan nak menjana income sambil2 menggunakan skincare Mary Kay. Betul x? 

Ada caranye nak jadi Beauty Consultant Mary Kay ni. 

Kalau uoll baru nak pakai Mary Kay dan terasa nak jadi Beauty Consultant, jom....jangan malu2...whatsapp saya...nanti saya akan bagitahu cara-caranye.

Atau uoll memang customer Mary Kay dan nak pakai Mary Kay sepanjang hayat dengan harga Beauty Consultant sambil2 menjual, ok......jangan teragak-agak lagi sertai Mary Kay

Ada syarat-syaratnye utk menjadi Beauty Consultant Mary Kay. Itu semestinya....salah satu nye....org tu mestilah terbuka hati dan minda nak belajar tentang produk, tentang bagaimana nak membantu customer merawat masalah kulit diorg sambil2 kite dapat merawat kulit kite sendiri. Yang tu saya akan guide uoll nanti...dun worry dear...ni bukan nak kena buat tesis phd. 

No 2 syaratnye, uoll mesti active. Camner nak active? Active berapa banyak? Kalau x active macam mana? Jangan takut dan risau plak..... Saya akan ceritakan kepada saper yang whatsapp saya sbb tu tandanye uoll memang benar2 berminat. 

Ok, sebelum tu saya nak citer ckit apa yang uoll dapat bila dah register jadi Beauty Consultant Mary Kay..... Mary Kay ada menawarkan 2 jenis starter kit bagi yang berminat menjadi Beauty Consultant. Yang ni uoll boleh pilih yang berkenan di hati.  

Hanya Rm200 sahaja uoll akan dapat barangan Mary Kay yang bernilai Rm500....best x??? Saper xnak kan. 


Ada Botanical Effect Starter Kit





Timewise Starter Kit




Jujur saya katakan....memang best jadi BC Mary Kay, selain manfaat ilmu, komisen, untung runcit dan macam2 lagi yang ditawarkan, paling best kulit kite sendiri banyak mengalami perubahan menjadi lebih cantik, parut2 hilang, pori2 mengecil, jeragat pun kurang....sebab kite sendiri sebagai BC akan sentiasa excited dgn setiap produk dan  istiqamah pakai....xkan miss punyer sapu serum setiap malam sebelum tido. Dari xpandai make up, sekarang dah pandai make up. Dulu lipstick sebatang setahun pakai...sekarang ada 20 batang lipstick macam2 warna.  Macam2 lagi perkara best yang uoll xsangka akan dapat. Kite akan sentiasa belajar tentang kulit dan membantu wanita luar sana yang mengalami masalah kulit. Happy tau bila customer dapat kulit yang sihat dan cantik sbb tu saya sendiri xberkira bagi free gift, sample atau offer kat diorg sebab paham perasaan diorang.


Jadi, kepada yang berminat untuk menjadi Beauty Consultant Mary Kay terutama kepada customer2 saya yang duk sms dan whatsapp sebelum ni......meh2... Yang berminat saper sahaja xkira lelaki atau perempuan, tua atau muda....

whatsapp/ sms: 

019-6510963


p/s: Jangan komen di blog yea sis, sbb sy jarang buka blog....direct whatsapp atau sms saya terus utk apa2 pertanyaan berkaitan.







5 comments:

  1. Please provide details as below

    Nama:
    Date of birth:
    Ic no:
    Occupation:
    Race:

    Alamat surat menyurat:
    Alamat Penghantaran :
    Hp no:
    Email :
    Spouse name:
    IC no:
    Bank acc no:
    Bank name:
    Bank branch:
    Preferred Starter Kit :

    Adakah dia member di mana2 direct selling?

    Andakah anda pernah menjadi bc mary kay

    Saya dapat mesej mcm ni.. Saya kena isi ke? Sebab agak was2 bila mintak ic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai sis...blh wasap saya untuk detail, saya Senior Independent Beauty Consultant

      http://www.wasap.my/60129987894

      Delete
    2. Betul sis.. husbnd ic n nama xperlu isi xpe.. bole whtsap sy 0179528994

      Delete