Monday, November 21, 2016

Merawat Parut Dalam dan Masalah Pori Dengan Set Microdermabrasion

Assalamualaikum.....

Hari ni nak cerita tentang kebaikan Set Microdermabrasion Mary Kay. Apa yang best sangat tentang set? Ni pencuci ke? Bukan macam scrub ke?


Memang best sangat2 bila pakai set Microdermabrasion. Tidak...ini bukan pencuci dan bukan macam scrub biasa. Ini penjagaan khusus dan istemewa untuk sesiapa yang ada parut dalam, yang pernah picit jerawat dgn kuku tu kan, mesti ada lekuk dalam kat muka. Memang susah nak hilangkan parut tu kecuali uolls pergi buat rawatan laser. 

Tapi siapa yang boleh pakai set ni????

Tak semua boleh pakai tau....ini UNTUK siapa yang sedang atau dah dapatkan rawatan muka dengan penjagaan wajah dari Set Botanical / Set Timewise atau Set Melacep. 

Kenapa pulak???

Sebab WAJIB hanya untuk yang dah dptkan rawatan sahaja sbb Set Microdermabrasion adalah rawatan susulan selepas kulit dah xde timbul jerawat, sebum xtersumbat dan lembapan kulit seimbang. Jadi dengan penggunaan Set Mircrodermabrasion, kulit dapat membersih sel2 kulit mati yang xdapat dibuat secara penggunaan scrub sahaja dan kulit juga akan mudah menyerap semua kebaikan Pore Minimizer.

Dalan Set Microdermabrasion ada 2 produk.
👉Refine
👉Pore Minimizer

Langkah pertama..
Dengan Microdermabrasion Refine.
Kulit akan dirawat dengan pengelupasan yg lembut.

Ia untuk mengurangkan penampilan garis halus, parut2 lekuk dan dalam.
Teksture kulit akan terasa lebih halus dengan membersihkan sel kulit mati pada permukaan kulit dan segala kotoran dalam pori2.

Langkah kedua....
Pore Minimizer
Iaitu langkah seterusnya bertindak sbg serum yang mengandungi Ekstrak Persian Silk Tree Bark dan Ekstrak Kacang Soya dan juga ekstrak cambut laut (seawhip) dan ekstrak buah-buahan evodia (evodia fruits) dapat:


👉Mengetatkan penampilan pori2 kulit 
👉Menentang penampilan pori2 yang ketara.
👉Menenangkan kulit dan mengurangkan tampilan kemerahan pada wajah.

👉Menambah baikan teksture kulit yang berparut
👉Kulit nampak lebih muda


FORMULA  MICRODERMABRASION REFINE DAN PORE MINIMIZER

• Ujian klinikal telah dijalankan terhadap rengsaan kulit dan alahan
• Sesuai untuk semua tona kulit dan jenis kulit
• Bebas Haruman
• Bebas minyak
• Tak komedogenik


HARGA???????

Macam biasa saya xboleh bagitahu tapi saya bg anggaran la yea....RM3XX
dengan penggunaan selama 4 hingga 5 bulan. Uolls hanya budget dalam RM6X sahaja. 

Saya tekankan di sini Set Microdermabrasion hanya untuk kulit yang ada parut dalam, parut berlekuk dan hanya untuk yang pori2 besar yea. Kalau uolls xde masalah di atas, xperlu pakai. 


TESTIMONI 
SET MICRODERMABRASION
 MARY KAY










CARA-CARA NAK PAKAI????

Yang ni saya akan guide bagi customer saya  yea. Kite perlu tgk kulit uolls macam mana dulu sebelum boleh pakai dan ada cara2 yang tertentu utk pakai supaya sesuai dgn kulit dan hasilnya nanti uolls akan suka sangat. 















15 comments:

  1. Boleh tak beli microdermabrasion tu je? I tak nak beli set sebab day ada lotion toner favourite yang sangat berkesan. Nak beli microdermabrasion tu pun sebab nak cuba kurangkan acne scars I.

    ReplyDelete