Sunday, September 4, 2011

AURA LIFE

AURA LIFE


PERFUME + AURA



Minyak wangi auralife adalah merupakan minyak wangi yang mempunyai getaran tenaga aura, berbeza dari minyak wangi yang terdapat di pasaran.
  • Hanya menggukan minyak wangi anda dapat satu kaedah rawatan
  • Mengembalikan aura yang menyinar sepanjang hari dan sesuai digunakan waktu solat
  • Membangkitkan seri wajah serta menghangatkan jiwa raga dengan satu semburan membawa wangian sepanjang hari
  • Getaran tenaga aura (bertindak serta-merta secara homeostasis) berfungsi sebagai DNA dan hormone steroid dan enzim berupaya memelihara kestabilan fungsi hormone sel dan gen yang terganggu



7 CAKRA

UNGU
(Warna untuk semangat, ingatan dan fikiran)
  • Menjana kesihatan dan penyembuhan
  • Awet muda
  • Menjana hormon, memori dan tumpuan
  • Penawar toksik dalam otak,mata kanan, migrain, tekanan, mimpi yang kronik
  • Mengimbangi fikiran dan kepintaran


INDIGO
(Warna untuk Keceriaan dan Ketenangan)
  • Menjana 'Nervous System';
  • mata kiri, anti bakteria, anti oksidan, 
  • semua penyakit berkaitan hidung, masalah neurologi,
  • sakit tulang, sakit telinga dan sakit mata.

BIRU
(Warna Hubungan dan Pertuturan)
  • Masalah berkenaan dengan tekak,
  • Tiriod, Parathyroid, Lyrynx dan Tonsil
  • Masalah Bertutur(gagap)
  • Metabolisma tidak seimbang
  • gangguan selera
  • masalah berat badan
  • suhu badan tidak menentu



HIJAU
(Warna Kasih Sayang dan Ketenangan)
  • Masalah  hati dan paru-paru
  • Masalah emosi berkaitan  perasaan, patah hati,
  • Sakit kepala, masalah pernafasan, sakit dada
  • Masalah buah dada dan kawasan berhampiran tangan
  • Kaitan paru-paru, batuk-asma



KUNING
(Warna Keberanian)
  • Sistem Penghadaman(perut, hati, duodenum,hempedu, pankreas)
  • Gastrik, ulser (luka dalam perut)
  • Masalah kolestrol
  • Penstabil sistem ransangan
  • Meredakan masalah buah pinggang 
  • Meredakan masalah kulit


JINGGA
(Warna Keghairahan dan Potensi)
  • Untuk Lelaki ;(mati pucuk, trauma emosi,  berkenaan dengan keinginan, penghasilan sperma yang kurang, kesuburan, masalah prostat, jangkitan salur kencing)
  • Untuk Wanita;(semua yang berkaitan sakit puan, senggugut, tekanan sebelum  haid, haid tidak teratur, menopaus dan masalah keinginan)


MERAH
(Warna utk Mengimbangkan pemikiran negatif dan Emosi Asas)
  • Semua penyakit berkaitan darah
  • Masalah urat timbul, buasir, Pembekuan darah di dalam pembulur darah
  • Sebagai rawatan cirit-birit,najis berdarah, sindrom radang usus, sembelit
  • Masalah berkaitan urat saraf dan tulang
  • Penawar untuk toksik dan pencemaran elektrik


WANITA
DESIRE + PELARIS =Melambangkan kewanitaan, membuka keinginan seks, memberi keyakinan diri, senang didampingi dan berkomunikasi
SERI + RELAX Menyerlahkan keanggunan, keayuan dan seri wajah pada wanita. Memberi ketenangan zahir, batin, mengawal kemarahan dan hormon, mudah mendapat idea serta menyerlahkan ketrampilan dalam tindakan

KOD MINYAK WANGI AURALIFE UNTUK WANITA

KOD - WANGIAN  - CAKRA
001   - DKNY  (DESIRE+PELARIS)-BIRU
001A-APPLE GREEN (SERI+RELAX+GENIUS)-HIJAU
002   - BLACK XS  (SERI+RELAX)-PURPLE --(SOLD)
002A-LA COASTE (SERI+RELAX)-INDIGO--(SOLD)
003 - ESSENTIAL (DESIRE+PELARIS)-PURPLE
004 - HYPNOSE (SERI+RELAX)-JINGGA-- (SOLD)
005 - LONDON FAMME (DESIRE+PELARIS)-MERAH--(SOLD)
005A-STELLA JLO (DESIRE+PELARIS)-KUNING--(SOLD)
006 - BURBERRY (SERI+RELAX)-BIRU
013 - BABYDOLL YSL (RELAX+GENIUS)-MERAH--(SOLD)
016 - INSPIRED BY BRITNEY SPEARS (RELAX+GENIUS)-KUNING--(SOLD)
017 - INSPIRED BY KYLIE MINOQUE (DESIRE+PELARIS)-PURPLE
018 - INSPIRED BY MARIA SHARAPOVA (SERI+RELAX)-BIRU--(SOLD)
019 - INSPIRED BY CHRISTINA AGUILERA (SERI+RELAX)-KUNING
020 - INSPIRED BY PARIS HILTON (DESIRE+PELARIS)-INDIGO-- (SOLD)
021 - INSPIRED BY VICTORIA BECKHAM (RELAX+GENIUS)-HIJAU--(SOLD)
022 - INSPIRED BY BEYONCE KNOWLES (RELAX+GENIUS)-MERAH-- (SOLD)
035 - INSPIRED BY KENZO (UNISEX)-BIRU
037 - INSPIRED BY DUNHILL(UNISEX)-MERAH



Kelebihan menggunakan Minyak Wangi Auralife untuk Wanita
  • Melambangkan kecantikan kewanitaan - menaikkan seri wajah
  • Membuka keintiman seks - menyerlahkan keanggunan dan keayuan
  • Membantu keintiman suami isteri - memberi ketenangan zahir batin
  • Memberi keyakinan diri serta senang di dampingi
  • Menghilangkan perasaan gugup, murung serta mudah terkejut
  • Memulihkan tenaga semulajadi, menceriakan hidup kesan dari wajah yang berseri
  • Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan
  • Mengatasi tekanan perasaan dan memberi kesegaran

"Penggunaan AURA dalam sesuatu produk InsyaAllah akan membawa kesan positif jika suntikan AURA itu berteraskan syari'at. Suntikan Aura yang tidak berteraskan agama boleh membawa kepada kesan negatif seperti syirik "-Dato' Dr Haji Mohd Fadzilah Kamsah


TESTIMONI PENGGUNA



"wow!!! very interesting. Pertama kali saya jumpa produk minyak wangi yang mempunyai energy yang luar biasa, memberi kesan dan berpanjangan. Tidak lagi letih dan penat apabila bersukan "
Prof. Hifni Baharuddin

"Saya seorang staf dibank Al Rajhi. Selepas menggunkan minyak wangi Auralife kawan saya menegur bau yang mereka bau dari saya berlainan setiap hari. Mereka hairan kenapa saya mampu pakai minyak wangi yang berlainan setiap hari, tetapi setelah mereka tahu harganya mereka pun menggunakannya dan memperkenalkan kepada kawan yang lain. Secara tak sengaja saya menjadi usahawan dan meraih pendapatan 4 angka sebulan." 
En. Sham -Pengawai Bank

"Saya berasa lebuih segar dan kurang keletihan selepas saya menggunkan perfume Auralife. Minda saya berasa kebih tenang dan relaks. Ternyata perfume Auralife berbeza dengan pewangi yang lain. " 
Pn. Nurazliyanti - Suri Rumah

" " Saya mengalami tekanan kerana menghadapi peperiksaan UPSR. Saya juga selalu murung apabila pulang dari sekolah. Setelah menggunakan minyak wangi Auralife Relak & Genius saya merasa lebih berkeyakinan dan pelajaran saya bertambah baik.
Adik NUr Anis Shahira - Pelajar7

"Saya menjalankan perniagaan sendiri,beberapa bulan lepas saya mengalami masalah kewangan yang benar-benar kronik..ansuran kereta beberapa bulan tertunggak, bil eletrik, air, talipon sampai ketahap bila2 masa hendak dipotong.hutang dengan pembekal semakin banyak.Saya cuba pergi ke bank2,tekun dll tempat pinjaman yang diiktiraf tapi hampa.Setiap lepas solat saya berdoa semoga ALLAH memberikan jalan keluar kepada masaalah saya ini. Sungguh tak disangka2 dengan permulaan 2 botol wangian DUNHILL dan HYPNOSE Keluaran AURALIFE yang dibeli dari anak seorang rakan benar2 telah menyelamatkan saya.ALHAMDULILLAH dalam masa 1 minggu kadang2 saya mampu memperolehi rm5,000 dan kini saya memperolihi lebih daripada rm30,000 dlm masa lebih kurang 3 bulan menjalankan perniagaan ini.Kepada anda diluar sana jika ingin merubah kehidupan anda ayuhlah sertai kumpulan kami "
saudagarAURA

"Pertama kali diperkenalkan dgn auralife saya tiada keyakinan dengan bisnes wangian ini..Bagi saya modal RM240 sebagai agen terlalu mahal dan ramai yang tak mampu, tapi suami saya beria-ia memberi keyakinan kepada saya bahawa kami mampu menjana pendapatan di auralife kerana plan pemasarannya menguntungkan, mudah dan tiada tekanan.. Selepas tiga bulan WOW!! Memang menakjubkan..Pendapatan kami benar2 diluar jangkaan..bukan 4angka sebulan tapi 4angka seminggu wa ckp lu..Salah jangkaan saya yang mengatakan orang susah nak keluarkan RM240 kerana auralife ramai yang berebut2 dan sanggup keluarkan RM25ribu nak jadi stokis..Nampaknya aura minyak wangi ni memang benar2 menjadi.. ALHAMDULILLAH AURALIFE telah MENYINARI KEHIDUPAN kami semua.
Tak kenal tak pakai maka tak cinta dah kenal dah pakai memang tak boleh tinggal punya.. "
Aura4Life

"Keyakinan saya terhadap perfume Auralife bertambah apabila saya memakainya ketika memandu kereta selepas saya berasa mengantuk, sakit dibahagian kening dan juga dibahagian tengkuk leher. Keadaan yang tidak selesa yang saya alami ketika memandu hilang dalam masa yang singkat dan saya berasa lebih segar sepanjang perjalanan saya selpas itu. Kini saya lebih yakin menggunakan perfume Auralife. "
En. MOhd Nazri Adam- Akauntan

"Saya pengemar minyak wangi dan kebetulan kawan saya pengeluar minyak wangi Auralife. Pada mulanya saya hanya mencuba sahaja dan setelah memakai minyak wangi ini saya merasa lebih bertenaga dan bersemangat. Kini saya menjadi pengedar dan pendapatan saya mula mencecah 4 angka. " 
En. Nordin - Usahawan

"Pada mulanya saya kurang yakin ketika diperkenalkan oleh rakan saya, tetapi setelah melihat hasil demo minyak wangi Auralife saya menjadi lebih yakin dengan keberkesanan perfume ini dan ianya jauh berbeza dengan perfume yang pernah saya guna. Perfume ini amat selesa dan bau wangi tambahan pula ianya tanpa alkohol dan boleh diguna semasa solat. Kini saya menjadi stokis perfume Auralife. "
- En. Abu Bakar - Usahawan


HARGA

1 botol Aura Perfume

Semenanjung RM30 
(termasuk pos)

Sabah&Sarawak RM33
(termasuk pos)


CARA TERBAIK MENGGUKAN MINYAK WANGI AURALIFE
Seri Wajah:-
  1. Sembur Minyak Auralife di jari manis
  2. Gunakan kedua belah jari manis. Pusing lawan jam 7x sambil membaca Selawat 3x.
  3. Sapu di kedua belah kening kemudian hidu bauan minyak wangi tersebut.

 Pelaris:-
  1. Ukur 2 jari di nadi tangan kemudian semburkan minyak wangi Auralife di atas ukuran tadi
  2. Gunakan kedua belah tangan, kemudian pusing arah lawan jam 7x sambil membaca Selawat 3x
  3. Kemudian hidu bauan minyak wangi Auralife beserta dengan niat bagi orang Islam


1 comment: