Thursday, November 22, 2012

YES AlphaLipidSD2 Packages!!!

YES Packages!!!


Kenapa Saya cadangkan anda mengambil  pakej ahli???
Sebab ramai yang dah berjaya kurangkan berat badan dan menjadikan bisnes ini salah satu kerja sampingan yang menjana pendapatan lumayan. Ada dikalangan rakan2 yang menegur saya...xcukup ke gaji akauntan sampai jual susu, jual kain, jual skincare???

Ini bukan soal gaji cayang...Apa yang saya lakukan ini bukan semata-mata nak raih pendapatan. Saya suka berkongsi produk...yang menjadikan saya lebih baik,lebih confident dan lebih sihat dari dulu. Sebab sy  pun suka baca kisah2 orang yang  lebih sihat dari dulu dan lebih cantik dari semalam. Apa yang diorang pakai yea. Dulu saya ada problem...masalah badan berisi selepas kahwin. Berat dari 55kg, naik 78kg. Amacam??? Xleh nak citer apa perasaan bila di tegur byk kali oleh member dan saudara mara. 

Skang saya happy jumpa produk yang xbuat saya gastrik bila minum produk pelangsingan dan leh makan. Apa nikmat hidup kalau ada duit tapi xleh makan. Tapi kena agak2 la kan. Kalau nak citer psal produk pelansingan yang saya cuba...xkan abis. Bagi je nama produk tu...rasanya saya dah cuba. Mungkin x serasi dengan perut dan selera saya. Bila saya dah berjaya kurangkan berat badan dengan ALSD2 ni...saya kongsikan dengan semua. Xkisahlah anda nak beli ngan saper...janji try produk ni. Sbb anda xkan menyesal...pastikan beli dari pengedar2 yang sah dan dapatkan rundingan dari mereka. Tolonglaa jangan beli di kedai runcit, toko2 jamu dan sebagainya...bukan nak boikot diorang tp ramai yang xmendapatkan info yang betul dari mereka. "Bila minum ALSD2 ni, xberkesan pun..." customer akan salahkan produk...bila check balik rupanya salah info. Kepada pengedar2 kat luar sana...keluarkan sedikit modal untuk bagi booklet kepada customer anda. Booklet tu penting sbb byk info yang customer boleh tahu. 
Nak charge kat customer..xkisah la. Yang penting bila kite jual produk cam ni kena amik peduli. Itu sahaja dari saya...^_^ Sekian. 


Bagi yang berminat mendapatkan ALSD2 / AlphaLipid Lifeline (Harga Ahli) dengan menjadi ahli/pengedar.

PAKEJ AHLI
(Recommend utk yang nak kurus dengan kurangkan byk kg dan bercadang buat $$$$ )

Pakej Kurang 3-5kg Seminggu
RM219
RM210

Setiap pembelian 1 tin ALSD2 Rm150 setin (harga ahli) + keahlian seumur hidup(Rm60) + Kos Penghantaran (Rm9), anda mendapat booklet menu lengkap pemakanan ALSD2, shaker dan 1 keto strip secara PERCUMA

Pakej Kurang 7-10kg Selama 2minggu
RM372
RM360

Setiap pembelian 2 tin ALSD2 Rm150setin (harga ahli) + keahlian seumur hidup(Rm60) + Kos Penghantaran (Rm12), anda mendapat booklet menu lengkap pemakanan ALSD2, shaker dan 1 keto strip secara PERCUMA


Pakej Kurang 12-15kg Selama 3minggu
RM530
RM510

Setiap pembelian 3 tin ALSD2 Rm150setin (harga ahli) + keahlian seumur hidup(Rm60) + Kos Penghantaran (Rm20), anda mendapat booklet menu lengkap pemakanan ALSD2, shaker dan 2 keto strip secara PERCUMA


Pakej Kurang 15-20kg Selama 4minggu
RM690
RM660

Setiap pembelian 4 tin ALSD2 Rm150setin (harga ahli) + keahlian seumur hidup(Rm60) + Kos Penghantaran (Rm30), anda mendapat booklet menu lengkap pemakanan ALSD2, shaker dan 2 keto strip secara PERCUMA




PAKEJ BUKAN AHLI
(Hanya yang nak kurus  sahaja)







 Email/ sms saya jika anda nak minum ALSD2 untuk kurus dan xberminat langsung nak wat duit ngan bisnes ni. In Sha ALLAH saya akan bg harga yang terbaik untuk kita sama2 sihat dan langsing. ^_^


Berminat???
SMS/WhatsApp: 019-6510963 

 Rundingan cara pemakanan secara PERCUMA sehingga anda mencapai berat Ideal.

Pastikan anda mendapatkan produk new image dari pengedar yg sah sahaja bagi mengelakkan produk tiruan dan anda mendapat info pemakanan yang betul.

No comments:

Post a Comment