Wednesday, March 20, 2013

Promosi AuraWhite 900 000mg Original dan Murah

Assalamualaikum...



Dua minggu lepas ramai yang sms tanyakan saya ada jual x produk Aurawhite. Saya pernah lihat produk tu dalam FB tp xpernah terfikir nak jual sbb saya belum pernah cuba. Saya plak pengguna setia BE dan SNE. Rasa cam dah complete supplement utk kesihatan dan kulit skarang ni. Tapi ada di kalangan adik2 pelajar U yang ingin mencuba, jadi minggu lepas saya start cuba produk ni. Bagi saya rasa dia ok(boleh telan sbb Aurawhite di pack dalam botol dan perlu dibancuh) dan kesannya mungkin belum ketara sebab saya baru je minum 5 hari. So adik2 yang duk sms dan email bertanyakan Aurawhite tu...bleh dapatkan dari akak yea.




Saper yang ingin dapatkan 
AURAWHITE
RM150
Harga Promosi RM100 sebotol 
Postage bagi Semenanjung RM9
Postage bagi Sabah/Sarawak RM12
Free shaker + Aurawhite 3D mask





Ni dia Duta AURAWHITE. 




 AURA WHITE LAB TEST

Ramai yang bertanya tentang kelulusan produk AURAWHITE. So sebelum jadi isu, here the detail just to satisfied uollsss, Ni document Company P&C KKM BPFK Pengkelasan Makanan, trademark Intellectual Property Corporation OF Malaysia & Certificate of Analysis Microbiological Testing,Chemical & Nutritional Analysis of Food


Untuk yang mengandung dan menyusu baby bleh juga consume Aurawhite ni.

Antara Testimoni yang happy ngan AURAWHITE




Orang lelaki pun bleh consume AURAWHITE
































No comments:

Post a Comment